Februar u znaku Sajma turizma na Beogradskom sajmu

Pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“ na Beogradskom sajmu će od 21. do 24. februara 2019. godine biti održan 41. Međunarodni beogradski sajam turizma.

Najveća i najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi svakog februara uspešno promoviše najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji i otvara nove perspektive u razvoju turističkog biznisa. Događaj je simbol turističkog predstavljanja za sve učesnike turističke privrede i pokretač jačanja svih potencijala privredne grane turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu.

U halama Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur operatori, i posetiocima ponuditi aranžmane za predstojeću turističku sezonu.

Jedan od najatraktivnijih segmenata u bogatoj ponudi Sajma turizma tradicionalno su first minute ponude i ekskluzivne sajamske pogodnosti za odmor u predstojećoj letnjoj sezoni.

Za tekuću zimsku sezonu i odmore na snegu u domaćim i inostranim ski centrima agencije za sajam pripremaju primamljivu last minute ponudu. Sve zainteresovane posetioce koji planiraju da ove zime odmor provedu u planinskim centrima, na skijalištima i uživaju u zimskim sportovima još na početku zimske sezone, najbolja ponuda biće predstavljena na Sajmu Expozim, od 29. novembra do 2. decembra 2018. u hali 4 Beogradskog sajma.

Sajam turizma

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska, zemlja čiji je turizam u procvatu, a grad Plovdiv jedna od prestonica kulture u 2019 godini.

Domaće destinacije i znamenitosti Srbije na sajmu će biti predstavljene kroz kapacitete hotela i odmarališta i preporuku za odmor na planinama, u banjama i jezerima, u prirodnom ambijentu sa raznovrsnim sadržajima za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport i rekreaciju.

Uz stalno nastojanje da unapredi komercijalni aspekt sajma – prodaju turističkih aranžmana i najefektniju prezentaciju ponude izlagača, Sajam turizma kontinuirano je usmeren na jačanje poslovne posete, unapređenje poslovnih susreta i međusobnih kontakata domaćih privrednika i profesionalaca iz sveta koji dugi niz godina uspešno posluju u turizmu.

Upravo zbog toga, kao novina na Sajmu turizma uvodi se poslovni B2B portal namenjen registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju. Usluga zakazivanja B2B sastanaka za sve registrovane učesnike biće besplatna.

Organizovanjem jedne od najuspešnijih manifestacija u zemlji i regionu, Beogradski sajam objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede, jer se uz Sajam turizma istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika: 10. Međunarodni sajam vina, 15. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme, HORECA – OPREMA i 15. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“.

Izuzetan multimedijalni događaj uz celodnevne prateće programe na atraktivan način promovisaće brojne festivale i manifestacije, a upravo prezentacije, promocije i degustacije uz kosmopolitski duh, sajam čine podjednako privlačnim za poslovne posetioce, ali i najširu publiku.

2018-11-20T15:18:42+00:0020.11.2018.|