22 - 25. februar 2018, Beogradski sajam

BOR

Odavno je postao privredni, obrazovni, zdravstveni i kulturni centar istočne Srbije. Urbanistički i infrastrukturno spade među najuređenije gradove u Srbiji – široke saobraćajnice, prostrani oplemenjeni parkovi, dečja igrališta, trgovi ukrašeni fontanama, prostori za održavanje kulturnih i muzičko-scenskih događaja, sportski tereni u stambenim naseljima.

U podnožju planine Crni Vrh, na 17 kilometara od Bora, planinski vodotoci 1959. godine zarobljeni su branom. Tako je nastao jedan od turističkih bisera borske opštine – Borsko jezero, koje se nalazi na nadmorskoj visini od 438 metara, na površini od 30 hektara.

Sitno razuđena i slikovita obala i priobalje sa uređenim plažama, rekreativnim i stazama za šetnju, sportskim terenima i drugim sadržajima pored odmora omogućavaju sportske, rekreativne, izletišne i kulturno-zabavne aktivnosti.

Izvanredan položaj i dobra saobraćajna povezanost, omogućavaju organizovanje izleta do Bora, Brestovačke banje, Lazarevog kanjona i pećine, Feliks Romulijane, Rtnja, Dubašnice, Crnog vrha, Vrela Mlave, manastira Gornjak…

Na 30 kilometara od Bora nalazi se Crni vrh. Planina ima prijatnu planinsku klimu i najkvalitetnije bukove šume kod nas, а možda i u Evropi. Bujno zelenilo leti i duboki snežni pokrivač zimi, koji se zаdržаvа i do kraja maja, čine ovu planinu privlačnom tokom cele godine.

Izgradnjom hotela visoke kategorije, apartmanskog naselja, ski staza, klizališta, teniskih i terena za mini golf, sportskih hala i heliodroma, prirodne lepote ove planine postale su privlačne i najprobirljivijim gostima iz sveta.

Na Crnom vrhu ljubiteljima skijanja na raspolaganju su dve staze. Prva je duga 1.550 metara i namenjena je smelim i spretnim skijašima, a nalazi se pored nove žičare. Dužina druge staze je oko 800 metara i nalazi se duž ski-lifta.

BANJA KOVILJAČA

Banja Koviljača, prirodno lečilište smešteno u neposrednoj blizini grada Loznice i graničnog prelaza sa Bosnom i Hercegovinom, poseduje bogatu tradiciju i ostvaruje dobre rezultate u lečenju. Specijalna bolnica za rehabilitaciju „Banja Koviljača“ bavi se lečenjem reumatskih oboljenja i oboljenja koštano-zglobnog sistema uz pomoć prirodnog faktora – sumporovitog peloida i vode, kao i uz primenu najrazličitijih oblika fizikalne terapije. Sve terapeutske procedure prati stručno medicinsko osoblje.

U okviru Specijalne bolnice za rehabilitaciju, u zdanju kupatila Kralja Petra I iz 1908. godine, na površini od oko 1500 kvadrata, nalazi se Wellness centar Kovilje. Opremljen je otvorenim i zatvorenim bazenom i brojnim drugim sadržajima namenjenim za opuštanje i uživanje gostiju. Wellness centar je idealan spoj vekovne tradicije i savremenih metoda relaksacije.

Od 1989. Godine u okviru Specijalne bolnice radi i posebno Dečje odeljenje, koje je tada bilo prvo zasebno odeljenje te vrste u bivšoj SFRJ. Smešteno je u Vili Hercegovina u kojoj deca borave sa roditeljima i pratiocima. U istoj zgradi su smeštene i terapijske procedure za decu koje izvode terapeuti i medicinske sestre posebno edukovani za rad sa decom, ali pod nadzorom lekara subspecijalista dečije rehabilitacije.

U Specijalnoj bolnici za rehabilitaciju Banja Koviljača vrši se primena AUTOLOGNOG KONDICIONIRANOG SERUMA (ACS – ORTHOKIN). To je nova zdravstvena tehnologija koju je odobrilo Ministarstvo zdravlja Republike Srbije, koja pomaže u lečenju bolnih stanja kod artroze zglobova, diskus hernije, radikulopatije, povreda tetiva i ligamenata.

Za one koji puno rade i pod stalnim su stresom, a potreban im je kratak ali sadržajan odmor, predviđen je četvorodnevni Relaks program Wellness centra Kovilje u Banji Koviljači.

Gosti Banje Koviljače mogu da probaju i program mršavljenja balneoterapijom, koji predstavlja zdravu metodu gubitka kilaže – uz primenu prirodnih resursa sumporovitog peloida i termomineralne vode i savršeno izbalansirane pravilne ishrane daje dugotrajne rezultate.

VINARIJA DOJA

U mestu Blace, nedaleko od Prokuplja, Vinarija DOJA nastavlja viševekovnu vinogradarsku i vinarsku tradiciju Topličkog regiona. Uz iskustvo i znanje najboljih enologa, autentičan karakter i jedinstven kvalitet grožđa Vinarija uspeva da pretoči u boce DOJA vina.

Ukupno raspolaže sa 60 hektara vinograda, od kojih se 20 hektara sopstvenih vinograda prostire na blagim padinama podnožja planine Jastrebac. Velika heterogenost zemljišta i položaji različitih ekspozicija pružaju izuzetnu mogućnost da se za gajenje svake sorte izabere najbolji položaj. Specifični klimatski uslovi, zajedno sa karakteristikama zemljišta, ključni su činioci terroir-a ovih vinograda, autentičnosti i prepoznatljivosti DOJA vina.

Stručni tim Vinarije, koji ima zavidno enološko iskustvo, u proizvodnji vina primenjuje samo one tehnološke postupke koji su neophodni da bi se autentičnost podneblja utkanog u grožđe što vernije pretočila u boce vina.

Na ovogodišnjem Sajmu vina predstaviće DOJA Rose, vino od autohtone srpske sorte prokupac, nežne ružičaste boje. U složenom mirisu voćnog karaktera dominiraju arome šumskog voća – maline, jagode, crvene ribizle i borovnice. Umereno punog, skladnog ukusa i prijatne svežine. Diskretno prožeto mekim taninima, karakterističnim za grožđe sorte prokupac iz Topličkog rejona, koji naglašavaju strukturu ovog vina. Izražena i prijatna voćnost u završnici ističe postojanost ukusa.

DOJA Belo vino proizvedeno je od sorti pinot grigio i chardonnay, bistro je, zelenožute boje. U diskretnom bukeu suptilno se prelamaju fine arome breskve, jabuke i dinje, dok je ukus vrlo intenzivan i harmoničan. Pitko, elegantno i osvežavajuće, umereno puno i sa umerenim sadržajem alkohola.

DOJA Prokupac, vino proizvedeno od istoimene autohtone srpske sorte, koja je sinonim vinogradarstva Topličkog rejona. Ovo vino odlikuje intenzivna rubin crvena boja i miris crvenog bobičastog voća kroz koje su protkani barikni tonovi. Vino je odležalo u bariku 6 meseci, karakteriše ga umerena punoća, dobra struktura, izbalansirane kiseline, mekana i duga završnica.

TURSKA

Najavljujući nastup svoje zemlje na predstojećem Sajmu turizma, predstavnici Kancelarije za kulturu i turizam Ambasade Turske u Beogradu posebnu pažnju posvetili su Istanbulu, gradu koji „živi“ 365 dana i noći u godini i koji je omiljena destinacija mnogih svetskih putnika. Istanbul spaja Evropu i Aziju i predstavlja centar kulture i trgovine, raskršće civilizacija i religija.

Poznat je po svojoj nacionalnoj kuhinji i poslasticama, ali da bi se u njemu svi osećali prijatno – nudi i sjajne internacionalne kuhinje. Pored dinamičnog noćnog života, u odnosu na sve ostale gradove Evrope ili Bliskog istoka, ovaj grad nudi i najveći broj tržnih centara. Posebno je poznat julski Shopping Fest, koji upotpunjuju i brojna zabavna, kulturna i umetnička dešavanja.

Turistička prestonica Turske je Antalija, a pored veličanstvenog grada, cela oblast je savršena destinacija za uživanje. Ima oko 300 sunčanih dana godišnje. More je leti uz obalu veoma toplo, sa prosečnom temperaturom od 28 stepeni. Antalija je popularnost stekla i zbog svojih plaža, od kojih su mnoge nagrađene „Plavom zastavom“.

TURISTTRADE

 

Vaše je samo da se spakujete, sve ostalo je naša briga!“ poruka je koju i ove godine ljubiteljima putovanja šalje turistička agencija Turisttrade. Ovaj karakterističan slogan traje od 1989. godine, od kada je Agencija, kao jedna od prvih privatnih kompanija u ovoj oblasti, prisutna na domaćem tržištu.

Osnovna inodestinacija Turisttrade-a je GRČKA. U turističkim mestima Pefkohori i Polihrono ima svoje predstavništvo koje uspešno radi godinama i brine o hiljadama turista koji tamo provode svoj letnji odmor. Organizuje izlete u Solun i na Meteore, posetu Hilandarskom metohu i Svetoj Gori, obilazak rodnog mesta Aristotela. U ponudi je i krstarenje do predivnih plaža i uživanje na nezaboravnim grčkim večerima uz more, muziku i vino.

Agencija je tu i za turiste koji žele da upoznaju regiju Svetog Đorđa ili da letuju u Vrasni i Asprovalti, kao i Leptokarija i Nei Pori, poznata letovališta pod planinom Olimp. Ostrvo Tasos je još jedan biser helenskog turizma, gde gosti provode nezaboravne trenutke u Skala Potamiji i Golden Beach-u. Pored destinacija na Egejskom moru, u ponudi su i ostrva Lefkada i Zakintos – biseri Jonskog mora.

Tokom cele godine Turisttrade nudi atraktivne programe putovanja po našoj zemlji, Evropi i svetu, u kojima uspešno spaja odmor, zabavu i nova saznanja o kulturno-istorijskom nasleđu zemlje domaćina.

VINARIJA TRIVANOVIĆ

Na predstojećem, 8. Međunarodnom sajmu vina porodična Vinarija Trivanović iz Erdevika, sa Fruške gore, predstaviće paletu premium vina.

Sauvignon Blanc – Da bi bilo prihvaćeno, više nije dovoljno da vino bude samo dobro. Mora biti specifično, drugačije, svoje… Samo takav Sovinjon blan može „među svet“. U Vinariji Trivanović kažu da činjenica da ga sa ponosom sipaju istinskim ljubiteljima vina, dovoljno govori o njegovom pozicioniranju. Od kada se pojavilo, ovo vino odlikuje stalni rast kvaliteta, pa od njega i proizvođač i publika puno očekuju.

Pinot Grigio – Nepravedno potcenjena vinska sorta, koja se u Srbiji ozbiljnije neguje u samo nekoliko podruma. Proizvodnjom ovog vina Vinarija Trivanović daje svoj doprinos odvikavanju od uvoza. Kod klasifikacije ovo vino je najlakše grupisati u kategoriju pino griđa, u kojoj preovlađuje voćni karakter. Dakle, tipični stil pino grožđa iz toplijih regija. Preovlađujuće su arome citrusa, limete, jabuke. Živahne kiseline pojačavaju impresiju prijatne svežine, srednje telo.

Frankovka – Ovo vino je verovatno najveće iznenađenje Vinarije. Lansirano je u javnost kao vino za sve sezone, ali se ipak naročito ističe leto. Vino srednjeg tela, u ustima ostavlja lep voćni ukus. Nije preterano kompleksno ili raskošno, ali ipak osvaja svojim naglašeno voćnim karakterom. Spada u vina za svaku priliku.

Shiraz limited 2013 – Vino iz ograničene serije (2.961 boca i 259 magnuma). Na nosu kompleksno, arome višnje upotpunjene aromama belog bibera, crne čokolade, vanile, kakaa. U ustima dominiraju voćne note kupine i šljive, uz notu crne masline koja i nije česta kod srpskih vina.

TO LEBANE

Jedna od značajnih stanica na turističko-kulturnoj ruti „Putevima rimskih imperatora“ svakako je arheološki lokalitet „Caričin grad“. Nalazi se na 300 kilometara od Beograda, evropskim koridorom E-75 do Leskovca, zatim još 25 km magistralom M-9 sa isključenjem u Lebanu. „Caričin grad“ je bio sedište arhiepiskopije i prefekta vojske za područje celog Ilirika u 6. i 7. veku. Njegov ktitor Justinijan Prvi je imao želju da ovaj dragulj pokloni kraju u kome je rođen. Imperator je zbog svojih izuzetnih graditeljskih dela zadužio čovečanstvo, ali je poznat i po zakoniku „Korpus Juris Civilis“, koji je osnova Rimskog prava. Povratio je staru slavu velikog Rima, gradio veličanstvene sakralne građevine, mostove, puteve i gradove.

„Caričin grad“ je izuzetan primer ranovizantijske gradnje. Unutar njega se mogu videti temelji bazilika i crkava, akvadukt, sistem ulica i kanalizacije, trgovi, kapije, a posebnu lepotu nose podni mozaici u bazilikama i termama. Zbog blizine rudnika zlata, pretpostavlja se da je ovde bila i kovnica novca. Veliki grad je bio i trgovački centar, o čemu svedoče pronađene kamilje kosti, luksuzna keramika i staklo.

Na 150 metara od Caričinog grada nalazi se Vizitorski centar „Teodora“, od nedavno uređen za prijem gostiju. Na raspolaganju im je osam soba – šest dvokrevetnih i dve trokrevetne (18 ležajeva). Tehnički opremljena konferencijska sala za sastanke, edukaciju i seminare ima do 50 mesta, a restoran ima 60+40 mesta. U ponudi je domaća kuhinja – kuvana jela koja se pripremaju u ovom kraju i roštilj, a specijalitet kuće je „Justinijanova šnicla“, koja se samo ovde priprema.

ICTS

ICTS DOO iz Beograda je kompanija koja će na Sajmu turizma predstaviti hotelske sisteme nove generacije. Generalni je distributer kompanija Mitel i Vidyo, a na ovogodišnjem Sajmu predstaviće hotelske sisteme Mitel Connected Guests (ex-TigerTMS), koji omogućavaju integraciju različitih hotelskih sistema, počevši od PMS sistema, preko internet konekcije pa do integracije telefonije i IPTV distribucije. Biće predstavljen kompletan sistem integrisan sa telefonijom i video platformama, kao standardni deo ponude ICTS-a.

Od trenutka rezervacije smeštaja, check-in-a, pa do check-out-a, omogućava gostima pun doživljaj hotela, usluga i dostupnih sadržaja. Kompletna ponuda dostupna je kroz mobilne platforme, a sve je maksimalno prilagođeno običnim korisnicima mobilnih telefona.

Važno je naglasiti i da je administracija sistema, kojom se bave zaposleni, svedena na minimum. Na primer, jedan od modula Connected Guest sistema je IP Connect koji omogućava kontrolu internet bandwith-a i naplatu interneta, prema unapred definisanim kriterijumima (koliko dana gost ostaje, cena sobe i slično). Kada gost uradi check-in – sistem sam definiše ove uslove. Takođe, prilikom rezervacije smeštaja gostu je u ponudi mobilna aplikacija koja ga vodi kroz njegovu rezervaciju, a prilikom check-in-a aplikacija iConnect će automatski aktivirati mobilni telefon gosta kao lokal telefonske centrale hotela, konektovan sa brojem u sobi. Zahvaljujući ovoj mogućnosti hotel gostima može da ponudi jeftinije razgovore, koji se kroz Connected Guest module automatski tarifiraju na račun sobe.

Sistem iPGS (Guest service Paclage) može da dostavlja različite informacije i sadržaje hotela, bilo na mobilni telefon, IPTV, tablet… Reč je o različitim informacijama – vestima, meniju u restoranu hotela, akcijama, dostupnim i zauzetim sadržajima, poručivanju room servisa…

Sve ove aplikacije mogu biti brendirane – brendom hotela.

Neki od najvećih hotelskih lanaca na svetu koristi Connected Guests kao standardnu platformu: Starwood, Kempinski, Hilton, Crowne Plaza, Hyatt…

Uvođenje video konferencijskih sistema Vidyo, hotelima omogućuje proširenje kongresnih usluga i upotpunjuje ponudu za poslovne korisnike. Poslovni sastanci, konferencije, mogu zahtevati real time video komunikaciju širom sveta, a na hotelima je da gostima omoguće ovu uslugu.

AMADEUS

Amadeus je vodeća kompanija u oblasti pružanja tehnoloških rešenja za industriju putovanja. Amadeusove solucije omogućavaju uspešno poslovanje putničkih agencija, korporacija, avio-kompanija, aerodroma, hotela, železničkih kompanija i mnogih drugih učesnika u organizovanju putovanja. Amadeus je prisutan u više od 190 zemalja širom sveta i zapošljava preko 14 hiljada ljudi. Zahvaljujući rešenjima ove kompanije, svake godine putuje milijardu ljudi. U saradnji sa svojim korisnicima, partnerima i ostalim učesnicima industrije putovanja, Amadeus pokušava da na najbolji način oblikuje budućnost putovanja.

Kao vodeća GDS i IT kompanija, posluje u prostoru između tehnologije i putovanja, između ponuđača usluga u industriji putovanja – aviokompanija, brodskih prevoznika, hotela, rent a car operatera…, i turističkih agencija koje te usluge prodaju fizičkim i pravnim licima. Amadeusova tehnologija povezuje sve učesnike u ovom procesu, ma gde se oni nalazili u svetu, i omogućuje im da realizuju svoje poslovanje. Zato predstavnici ove kompanije vole da kažu da Amadeus povezuje ceo ECO System u industriji putovanja.

U fokusu svih IT rešenja je, naravno, putnik. Amadeusova IT rešenja prate i podržavaju putnika u svakoj fazi njegovog putovanja: od momenta inspiracije za samo putovanje, pretrage najpovoljnije opcije, preko kupovine, izdavanja karte ili vaučera, samog putovanja, usluga u destinaciji i aktivnosti posle putovanja.

Ovakav pristup poslu bitan je za putnike, ali pomaže i kompanijama da realizuju službena putovanja na najoptimalniji i troškovno najprihvatljiviji način. Sva ova rešenja su raspoloživa u tradicionalnim kanalima prodaje, kao što je prodaja preko turističkih agencija, ali i u online kanalima.

TERRA TRAVEL

Agencija Terra Travel projekat je koji su napravili zaljubljenici u putovanja, uz osluškivanje želja i očekivanja putnika. Uz ozbiljan i odgovoran odnos prema turistima, zacrtali su svoju misiju – organizovanje putovanja sa doživljajem potpune slobode.

Terra Travel nudi aranžmane na Zlatiboru i Jahorini, u Dubrovniku, Zagrebu ili Beču, Čatežu, ski centrima Slovenije, Gracu, Ljubljani, Budimpešti, Sarajevu ili Austriji.

Za one koji tragaju za odmorom, mirom manastira, avanturom, zanimljivim krajevima, gastronomskim doživljajima i najkvalitetnijim vinima Srbije, organizuju ture „putevima vina“ po Srbiji. Nude obilazak vinograda Fruške gore, Palića, šumadijskog, topličkog i ostalih krajeva Srbije.

Kombi prevoz putnika u organizaciji turističke agencije Terra Travel je spoj lepog i korisnog. Prevoz putnika kombijem je prijatniji od putovanja autobusom, a u isto vreme povoljniji od putovanja automobilom. Kombi prevoz putnika organizuju na dva načina: u okviru svakodnevnih, uobičajenih polazaka „od vrata do vrata“ ili u formi iznajmljivanja vozila.

U ponudi je i usluge viziranja pasoša za gotovo sve države koje nemaju diplomatska predstavništva u Beogradu, kao što su Tajland, Vijetnam, Kanada, Filipini, Tajvan…

VINARIJA TOMIĆ

Pod okriljem fabrike „Bastijana“, čiji su osnovni ciljevi proizvodnja vina vrhunskog kvaliteta i promovisanje vinske kulture, nastavljena je jedna lepa porodična tradicija. Posle 20 godina usavršavanja u struci, na vrhunskim fakultetima, institutima i vinarijama u Francuskoj i na drugim destinacijama, porodica Tomić se ponovo posvetila proizvodnji vina. Vlasnik i glavni enolog Vinarije je Andro Tomić, Hvaranin koji se vratio na svoje ostrvo, jer veruje da Hvar sa autohtonim sortama, pogodnom klimom i izuzetnim položajem vinograda može vratiti davno izgubljeni vinarski ugled. Posebna priča je nastavljanje porodične tradicije u proizvodnji vina, duge 150 godina.

Vinarija Tomić danas proizvodi između 130 i 150 hiljada boca vina godišnje. Neguje autohtone sorte i znanja, ali eksperimentiše i s novima. Proizvodnju crnih, belih i roze vina stalno usavršava, a posebnu pažnju posvećuje proizvodnji Prošeka – izvornog dalmatinskog desertnog vina napravljenog od probranog i prosušenog grožđa najkvalitetnijih domaćih sorti.

Na ovogodišnjem Sajmu vina u Beogradu predstaviće Pošip, vrhunsko belo suvo vino istoimene sorte; Plavac – njihovo najpoznatije vino koje čini više od polovine ukupne proizvodnje, poznato i po odličnom odnosu cene i kvaliteta; Plavac Mali barrique; Vino Caplar i Liker Euforija rogač-kadulja.

YACHT VOYAGE MONTENEGRO

Ljubitelji jedrenja, oni koji vole da uživaju u blagodetima mora, sunca i netaknute prirode širom Evrope, u kompaniji Yacht Voyage Montenegro pronaći će pouzdanog partnera za realizuju svog odmora. Ova čarter kompanija posluje u više evropskih zemalja – Italiji, Španiji, Rusiji i Crnoj Gori.

Plovidba katamaranima turistima omogućuje da sami istražuju obalu Crne Gore, posete udaljene plaže i uvale, uživaju u plivanju u besprekorno čistom moru, bave se ronjenjem ili pecanjem. U ponudi je i mogućnost iznajmljivanja apartmana na vodi, u kojima se može provesti nezaboravno leto sa porodicom ili prijateljima.

U sklopu njihove marine Solila u Tivtu nalazi se restoranski kompleks Movida, koji gostima nudi bogati sadržaj tokom čitavog dana i noći. Tu je restoran koji svojim izgledom, uslugom i kuhinjom opravdava kategoriju 5 zvezdica. Lounge bar tokom vrelih letnjih dana pruža pravo osveženje, a noću se pretvara u Night club, u kome žurke traju do kasnih jutarnjih časova. „Movida Garden“ je mesto za one koji žele da uživaju u blagodetima baldahina u mirnijem delu plažnog kompleksa.

Yacht Voyage Montenegro osmislio je program i za sve one koji žele da dožive pravu letnju žurku na vodi ili fakultativnim izletom obiđu mesta koja se izdvajaju po svojoj lepoti na crnogorskoj obali. U njihovoj marini nalazi se veliki katamaran Tahiti, jedini tog tipa u Crnoj Gori, a predviđen je za jednodnevni čartere i neponovljivo letnje iskustvo.

TO „OPLENAC“ TOPOLA

Priče o prošlosti i sadašnjosti, kraljevima i zadužbinarima, čuvenim oplenačkim vinima i šumadijskom gostoprimstvu decenijama predstavlja povod za dolazak turista u Topolu.

Godišnje više od 100 hiljada registrovanih turista poseti galerije i muzeje u Topoli i Oplencu, a izuzetnu posećenost ima trodnevna privredno-turistička manifestacija „Oplenačka berba grožđa“. Ove godine, drugog vikenda oktobra – od 6. do 8, procenjeno je da će 54. izdanje ove smotre posetiti više od 200 hiljada turista. Topola u tom periodu postaje mesto gde se slavi berba grožđa i na kome se degustiraju nadaleko čuvena oplenačka vina.

„Sabor izvornog narodnog stvaralaštva“ pesmom i igrom izvornih igračkih i pevačkih grupa, sa oko 500 učesnika, „Oplenačkoj berbi“ svake godine daje nezaboravan pečat.

„Oplenački put vina – Vinski put Šumadija“ je potpuno novi i specifičan turistički proizvod SO Topola, koja svoj razvoj istovremeno bazira na razvoju i poljoprivrede i turizma. To je jedan od razloga zbog čega čuvena kraljevska, oplenačka vina ponovo nalaze svoj put do ljubitelja ovog pića. Posetiocima Topole i Oplenca nudi se mogućnost da ovo putovanje krunišu obilaskom šest regionalnih vinarija.

VAT DOO

Posetioci Međunarodnog sajma hotelsko-ugostiteljske opreme – HORECA, prvi put će u Srbiji imati priliku da vide program LG komercijalnih uređaja koji se koriste u uslužnim i samouslužnim perionicama. Na štandu će biti izložena dva vodeća modela iz ponude komercijalnih aparata: veš mašina LG Giant-C+ F1069D2PS i mašina za sušenje veša LG Giant-C RV1329AD5S.

U ponudi će se naći i kompletan asortiman opreme koja je prilagođena potrebama individualnih perionica – od apartmanskih, hotelskih do samouslužnih i komercijalnih. Opremu odlikuje visoka iskorišćenost energije, sigurne su i jednostavne za upotrebu, garantuju savršene rezultate, produktivnost i niske troškove eksploatacije. Veš mašine su opremljene senzorima za optimalnu temperaturu, potrošnju vode i brzinu obrtaja centrifuge, čime se postiže maksimalan učinak u ekonomičnosti i kvalitetu pranja.

Pored izloženih uređaja, VAT će promovisati i franšizu „LG Laundry Lounge“. Reč je o brendu samouslužnih perionica za pranje, sušenje i peglanje veša. Koncept je osmislila i razvila kompanija LG Electronics, a prva perionica otvorena je 2012. godine u Njujorku.

Perionice „LG Laundry Lounge“ izdvajaju se po kvalitetu opreme i usluga. Pošto se radi o mašinama velikog kapaciteta, u njima se mogu prati i veći komadi, kao što su perjane jakne, prekrivači, ćebad…

Perionice su dizajnirane tako da „prenose deo kućne atmosfere“. Bojama, unutrašnjim uređenjem i savršenom čistoćom prostora stvara se prijatna atmosfera, a klijentima je na raspolaganju besplatan internet, televizija, aparati za kafu, sokovi i grickalice, dečji kutak – sve ono što doprinosi da se korisnici osećaju „kao kod kuće“.

TO VALJEVO – DIVČIBARE

Ljubitelji skijanja i zimskih sportova od ove sezone imaju priliku da uživaju na jednoj novoj stazi na Divčibarama – „Crni vrh“. Ova ski staza duga je 850 metara i ima visinsku razliku od 180 metara. Poseduje dvosednu žičaru koja za jedan sat može da preveze 1.200 skijaša. Po međunarodnoj kategorizaciji staza je dobila crvenu oznaku i namenjena je veštijim skijašima.

Na stazi je moguće iznajmljivanje opreme, a organizuju se i škole skijanja. Zbog bezbednosti skijaša u toku radnog vremena dežuraju dve službe – zdravstvena i Goska služba spasavanja Srbije, a da bi korisnici usluga imali uvid u stanje na stazi – instalirane su web kamere. Žičara radi od 10 do 16 časova.

U ponudi su ski karte različitih vrsta i kategorija – poludnevne, dnevne, ski pass za šest ili 10 dana, a skijanje za decu do pet godina je besplatno.

Karte mogu da se kupe u prodajnom objektu na samoj stazi, a uskoro će biti omogućena i kupovina ski karata preko web shopa, sa popustom od pet odsto.

Novi kompleks kome pripada staza „Crni vrh“ zove se „Divčibare Ski Resort“. U predsezonskom periodu urađen je kompletan remont žičare, atestiranje sajle, nabavljen je novi tabač za sneg, a najveća novina je sistem za veštačko osnežavanje. Ova pogodnost doprineće boljem kvalitetu skijanja, produženju sezone i većoj atraktivnosti skijališta.

MINISTARSTVO TURIZMA BUGARSKE

Svoj rad, koji se zasniva na tri glavna principa – efikasnost, transparentnost i beneficije za biznis i društvo, na Sajmu turizma predstaviće i Ministarstvo turizma Republike Bugarske.

Prioritet Ministarstva je stvaranje neophodnih uslova za stabilan rast turizma, ali i usklađivanje poslovanja turističke privrede sa bugarskim zakonima. Stvaranje konkurentne turističke privrede, koja će doprineti kvalitetnijem životu, takođe je jedan od ciljeva Ministarstva turizma. Razvoju turizma doprineće i održiva proizvodnja, povećana produktivnost i konkurentnost, a ovi segmenti zasnivaju se na naprednim tehnologijama, inovacijama i savremenoj industrijskoj proizvodnji.

Uz unapređenje nacionalne turističke privrede, bugarsko Ministarstvo turizma stvara uslove i za globalni rast i formiranje održivih industrijskih klastera. Konstantno se radi i na stvaranju povoljnijeg ambijenta za investiranje u ovu privrednu granu – smanjuje se birokratija, procedure za bavljenje biznisom su pojednostavljene i transparentne, a preduzetnici imaju mogućnost da efikasnije upravljaju svojim poslovima.

RUSKI REGIONI

Na 39. Međunarodnom sajmu turizma ruski regioni prvi put nastupaju na zajedničkom štandu. Svoje potencijale ove godine predstavlja nekoliko oblasti – Kaluška, Vladimirska, Vologodska, Moskovska i Jaroslavska i Republika Komi.

Pored toga, njihov cilj je uspostavljanje veza sa profesionalnim turističkim organizacijama i upoznavanje sa novim turističkim proizvodima koji mogu da doprinesu i većoj turističkoj poseti Rusiji.

Učesnici će veliku pažnju posvetiti ekološkom, etnografskom, arktičkom, kulturno-obrazovnom, hodočasnom i dečjem turizmu. Pripremaju i promocije turističkih maršruta i događaja: „Srebrna ogrlica Rusije“, „Rusija – rodno mesto astronomije“, a obeležiće i pola veka „Zlatnog prstena“.

Posetiocima Sajma ruski izlagači ponudiće reklamne materijale na srpskom jeziku, a na samom štandu biće prikazivani filmski zapisi o raznovrsnim destinacijama i neograničenim turističkim mogućnostima Rusije.

Predstavnicima turističke industrije iz drugih zemalja ruski izlagači predlažu učešće na brojnim prezentacijama, tematskim okruglim stolovima, delikatnom času „Maslenica“. Predviđena je i mogućnost zakazivanja individualnih sastanaka sa izlagačima, učesnicima ruskog štanda (e-mail adresa za zakazivanje je luxury@euroexpo.ru).

MINISTARSTVO TURIZMA BUGARSKE

Svoj rad, koji se zasniva na tri glavna principa – efikasnost, transparentnost i beneficije za biznis i društvo, na Sajmu turizma predstaviće i Ministarstvo turizma Republike Bugarske.

Prioritet Ministarstva je stvaranje neophodnih uslova za stabilan rast turizma, ali i usklađivanje poslovanja turističke privrede sa bugarskim zakonima. Stvaranje konkurentne turističke privrede, koja će doprineti kvalitetnijem životu, takođe je jedan od ciljeva Ministarstva turizma. Razvoju turizma doprineće i održiva proizvodnja, povećana produktivnost i konkurentnost, a ovi segmenti zasnivaju se na naprednim tehnologijama, inovacijama i savremenoj industrijskoj proizvodnji.

Uz unapređenje nacionalne turističke privrede, bugarsko Ministarstvo turizma stvara uslove i za globalni rast i formiranje održivih industrijskih klastera. Konstantno se radi i na stvaranju povoljnijeg ambijenta za investiranje u ovu privrednu granu – smanjuje se birokratija, procedure za bavljenje biznisom su pojednostavljene i transparentne, a preduzetnici imaju mogućnost da efikasnije upravljaju svojim poslovima.

DIONYSOS TRAVEL & TOURS

Turistička agencija specijalizovana za prijem turista na Kipar. Sarađuje sa najvećim evropskim turističkim agencijama, a već godinama ima i uspešnu saradnju sa turističkim agencijama iz Srbije.

Dionysos Travel & Tours je agencija preko koje turisti mogu da rezervišu smeštaj u svim hotelima po najpristupačnijim cenama, ali i da organizuju prevoz od aerodroma do hotela. Agencija organizuje lokalne ekskurzije na Kipru, džip safari po planinskim predelima Trodosa, obilaske obale i obalskih gradova Kipra brodovima i jahtama, ekskurzije do poznatih arheoloških nalazišta, izlete do najpopularnijih turističkih destinacija na Kipru (vodeni park Afroditina plaža, planina Trodos i manastir Kykos). Gosti imaju i mogućnost pohađanja škole ronjenja i rezervisanje termina za golf.

U ponudi je i organizovanje priprema za fudbalske ekipe u zimskom periodu, krstarenja do Izraela, Egipta i grčkih ostrva. Na zahtev gostiju, Agencija organizuje i venčanja na lokacijama po izboru klijenata – plaže, hoteli, crkve.

ALLEGRA

Probudite se svakog jutra u drugom gradu“ slogan je crnogorske turističke agencije Allegra, koja u svojoj ponudi ima ekskluzivna krstarenja po svim svetskim morima. Agencija sarađuje sa najvećim i najpoznatijim svetskim kompanijama – Royal Caribbean International, Celebrity Cruises, Azamara Cruises, Costa Cruises, MSC Cruises, Norwegian Cruise Line, Princess Cruises.., i povezuje velike kompanije direktno sa strankama. Cene Allegra krstarenja su prilagođene domaćem tržištu, a veoma često su niže od kataloških.

Allegra organizuje putovanja na kojima se može istražiti Mediteran, Karibi, Južna Amerika, Severna Evropa, posetiti Dubai ili obići svet. Pored grupnih, u ponudi su i individualna krstarenja, u okviru kojih se turistima nudi i avio prevoz, transfer do luke iz koje se polazi ili rezervacija parkinga.

AIR SERBIA

Uz svoju tradicionalnu ponudu, Air Serbia će na ovogodišnjem Sajmu turizma posebno promovisati dve najaktuelnije pogodnosti – uslugu „Elevate play“ i „Etihad guest program“.

Elevate play“ – na svojim letovima Air Serbia uvela je uslugu učitavanja i reprodukcije zabavnih sadržaja. Nova usluga putnicima omogućuje da uživaju u širokom izboru srpskih i međunarodnih filmova, TV emisija i muzičkih albuma preko bežične veze na svojim laptopovima, prenosivim i pametnim uređajima. Da bi pristupili ovoj usluzi putnici koji koriste “android” ili “epl” uređaje pre ili tokom leta treba da preuzmu “Elevejt plej” aplikaciju sa internet stranice Air Serbia, dok gosti koji imaju laptop računare treba da preuzmu „plag-in“ program za pretraživače. Usluga je uvedena na svim avionima A319 i A320 i sada se može koristiti na letovima između Beograda i Abu Dabija, Londona, Moskve i Pariza, kao i na drugim linijama na kojima lete ovi tipovi aviona. Pored ove besplatne usluge, putnici mogu da plate uslugu korišćenja interneta i mobilne telefonije na letovima. Ona se naziva “Vaj flaj” (Wi-Fly) i korisnicima omogućuje da ostanu u kontaktu sa porodicom i prijateljima, da krstare internetom i da koriste društvene mreže tokom leta.

Etihad guest program“ – već ima skoro 100 hiljada članova i biće detaljno predstavljen posetiocima Sajma. Reč je o nagradi za lojalnost čestim putnicima kompanija Air Serbia i Etihad Airways, koja okuplja sedam avio-kompanija. Gosti sa odgovarajućim statusom u okviru programa će moći da uživaju u mnogobrojnim pogodnostima – prioritet pri prijavljivanju na let na namenskim pultovima, veći pristup salonima, dodatni prtljag i druge pogodnosti. Prijavom za „Etihad gest program“ putnici koji često lete imaju mogućnost „sakupljanja milja“ – sa povećanjem pređenih milja napreduje se kroz statuse programa, a pogodnosti prilikom putovanja postaju dostupnije. Sakupljene milje članovi mogu da iskoriste i za prelazak u višu klasu prevoza ili zamenu za luksuzne proizvode u Online Reward Shop-u. Predviđena je i mogućnost porodičnog učlanjenja, a u zavisnosti od Etihad gest statusa mogu se sticati i dodatni procenti zarađenih milja.

strana 1 2 3

Beogradski sajam, Bulevar vojvode Mišića 14

11000 Beograd, Srbija.

Copyright © 2014 - 2017. Beogradski sajam