Mesto susreta vinskih tradicija i kultura od Atlantika do Kavkaza, ovogodišnji BeoWine u halama 3 i 3A predstaviće najuglednije domaće i regionalne proizvođače vina, vinske podrume, kuće vina i kompanije koje distribuiraju „piće bogova“, kao i proizvođače rakija i drugih pića.

Uz kompletnu, najsavremeniju opremu za vinarstvo i vinogradarstvo, BeoWine nastavlja da intenzivno promoviše i vinski turizam i gastronomske specijalitete.

Pored srpskih vina, ovogodišnji sajam predstaviće prvi put vina iz Gruzije, zatim tradicionalno iz Italije, Nemačke, Francuske, Hrvatske, Slovenije, Bugarske, Severne Makedonije, Crne Gore, Poljske, Austrije, Turske i Bosne i Hercegovine.

Duga tradicija vinarstva u Gruziji čini ovo piće neraskidivim delom nacionalnog identiteta ove zemlje, a pravljenje vina u „kvevri“ glinenim vrčevima dospelo je i na UNESCO listu kulturne baštine sveta. Vina iz ove zemlje biće predstavljena na Sajmu BeoWine 2020, u skladu sa željama mnogih ljubitelja vina u Srbiji kojima je enološko blago Gruzije do sada bilo nedostupno.

Italija, zemlja vina koja su kod nas veoma popularna, imaće zajednički nastup na štandu koji će zastupati sve regije Italije, pa samim tim biće predstavljena široka paleta etiketa.

Iz Hrvatske očekujemo nastup vinarija Pelješca i Istre, na zajedničkom štandu.

Na sajam dolaze i vinari iz Slovenije, Austrije, Bugarske, Makedonije, Crne Gore (prvi put Castel Savina) i Poljske, a podrazumeva se da će najveći broj vinara biti iz Srbije. Među njima će biti i novih, malih porodičnih vinarija koje stvaraju hrabra, uzbudljiva vina u skladu sa svetskim trendovima, dok se pod kupole Beogradskog sajma vraćaju već poznati i tradicionalni učesnici Sajma BeoWine.

Kompanija Coca-Cola HBC, sponzor Sajma vina 2020, predstaviće se velikim brojem brendova, dok će njihova voda Rosa biti zvanična voda ovogodišnje vinske smotre, a među ostalim brendovima u okviru portfolija Coca-Cola HBC, publika će prepoznati Zlatnu rakiju, Bulldog džin, Jack Daniel’s, Aperol, kao i niz premijum žestokih pića od kojih će barmen svetske klase na licu mesta praviti izvanredne koktele, prateći mixology trendove.

Na galeriji hale 3 biće organizovani programi i atraktivne radionice, uz učešće ugostitelja i javnih ličnosti.

Suorganizatori manifestacije: Privredno društvo „Srpsko vino“

Radno vreme manifestacije:

20 – 22. februar: 10 – 19h
23. februar: 10 – 18h

Ulaznice:

Cena pojedinačne ulaznice je 400 dinara, a za grupne posete 300 dinara. Cena porodične ulaznice (roditelje sa decom starosti do 16 godina) 800 dinara. Parking se naplaćuje 200 dinara po satu.

Medijski partneri manifestacije:

Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Fashion and Travel, Places2Go, Live Timisoara.ro, Tourism-InSider, TU Magazin, In Horeca, Kongresni turizam, Turistički Svet, BelGuest, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media, Color Pres Group, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, Turistička prizma, SAT, Turizam TV

Hotel partneri:

Radisson Collection Old Mill Belgrade, Xenon Hotel Belgrade, In Hotel Belgrade, Falkensteiner Hotel Belgrade, Mona Plaza Hotel Belgrade