Priprema se bogat program na pratećim sajmovima najvećeg turističkog događaja: 16. Međunarodnom sajmu hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, 11. Međunarodnom sajmu vina BEOWINE i 16. Sajmu suvenira „VIDI SRBIJU“

Najveća i najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi, 42. Međunarodni beogradski sajam turizma uz prateće manifestacije i ovog februara objediniće i promovisati kompletnu turističko-ugostiteljsku privredu u četiri sajamska dana.

Od 20. do 23. februara, pod sloganom „Put pod noge“ pod kupolama Beogradskog sajma odvijaće se najveći turistički događaj za veliki broj ljubitelja globalnog fenomena putovanja, vernih sajamskih posetilaca, a koji je ujedno i jedinstvena prilika za susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu.

HORECA-OPREMA – novi trendovi u hotelskoj industriji i ugostiteljstvu

U halama 2B i 2C okupiće se najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.

Na sajmu će se predstaviti firme koje izlažu nameštaj, posteljinu, biorazgradive slamčice, softvere, rashladne vitrine, mašine za poslastičarstvo i pekarstvo, smese za sladoled i dr.

Novi izlagači ove godine dolaze iz Italije, Hrvatske, Grčke i, naravno, Srbije iz sfere konsaltinga i profesionalne opreme za poslastičarstvo i pekarstvo.

Prvi put na sajmu HORECA-OPREMA učestvuje kompanija IKEA, poznata po inspirativnim idejama i uslugama za opremanje domova, ali i po Business programu orijentisanom ka ugostiteljstvu i kancelarijskim delatnostima.

BeoWine 2020 – najveći vinski sajam u Srbiji

Mesto susreta vinskih tradicija i kultura od Atlantika do Kavkaza, ovogodišnji BeoWine u halama 3 i 3A predstaviće najuglednije domaće i regionalne proizvođače vina, vinske podrume, kuće vina i kompanije koje distribuiraju „piće bogova“, kao i proizvođače rakija i drugih pića.

Uz kompletnu, najsavremeniju opremu za vinarstvo i vinogradarstvo, BeoWine nastavlja da intenzivno promoviše i vinski turizam i gastronomske specijalitete.

Pored srpskih vina, ovogodišnji sajam predstaviće prvi put vina iz Gruzije, zatim tradicionalno iz Italije, Hrvatske, Slovenije, Bugarske, Severne Makedonije, Crne Gore (prvi put Castel Savina), Poljske, Austrije, Turske i Republike Srpske.

Kompanija Coca-Cola HBC, sponzor Sajma 2020, predstaviće se velikim brojem brendova, dok će njihova Voda Rosa biti zvanična voda ovogodišnje vinske smotre, a među ostalim brendovima u okviru portfolija Coca-Cola HBC, publika će prepoznati Zlatnu rakiju, Bulldog džin, Jack Daniel’s, Aperol, kao i niz premijum žestokih pića od kojih će barmen svetske klase na licu mesta praviti izvanredne koktele, prateći mixology trendove.

Na galeriji hale 3 biće organizovani programi i atraktivne radionice, uz učešće ugostitelja i javnih ličnosti.

Suorganizatori manifestacije BeoWine: Privredno društvo „Srpsko vino“

U hali 4 Beogradskog sajma Turistička organizacija Srbije će tokom Sajma turizma organizovati 16. Sajam suvenira pod nazivom „Vidi Srbiju“. Na 30 izložbenih pultova posetioci će moći da vide i kupe suvenire iz svih regija Srbije. Majstori starih i umetničkih zanata predstaviće proizvode koji su rađeni tradicionalnim tehnikama ali prilagođeni potrebama današnjice.

Beogradski sajam će i na ovogodišnjem Sajmu turizma nastaviti da sprovodi Hosted buyer program i brojne B2B aktivnosti uz organizovani dolazak profesionalnih turističkih predstavnika i kupaca iz regiona, Evrope i sveta.

Organizovan u saradnji sa poslovnim partenerima Sajma turizma, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, poslovni portal http://tourismfair.talkb2b.net/sr dostupan je i namenjen registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju na sajmu.

Zakazivanje satanaka između poslovnih posetilaca i izlagača je u toku i biće omogućeno do 18. februara.
Novinarske akreditacije:

Javnost i mediji neguju specijalan odnos prema Sajmu turizma kao nezamenljivom turističkom događaju. Izuzetno privlačan za medijska izveštavanja, sajam svake godine akredituje oko 1000 novinara iz dvadesetak zemalja.

Zahtev za novinarsku akreditaciju pošaljite na adresu press@sajam.rs

Radno vreme manifestacije:

20 – 22. februar: 10 – 19h
23. februar: 10 – 18h

Ulaznice:

Cena pojedinačne ulaznice je 400 dinara, a za grupne posete 300 dinara. Cena porodične ulaznice (roditelje sa decom starosti do 16 godina) 800 dinara. Parking se naplaćuje 200 dinara po satu.

Medijski partneri manifestacije:

Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Fashion and Travel, Places2Go, Live Timisoara.ro, Tourism-InSider, TU Magazin, In Horeca, Kongresni turizam, Turistički Svet, BelGuest, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media, Color Pres Group, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, Turistička prizma, SAT, Turizam TV

Hotel partneri:

Radisson Collection Old Mill Belgrade, Xenon Hotel Belgrade, In Hotel Belgrade, Falkensteiner Hotel Belgrade, Mona Plaza Hotel Belgrade