Poslovna dimenzija Sajma turizma i Stručni prateći program

Jedinstveni sajamski događaj globalne turističke ponude, 42. Međunarodni beogradski sajam turizma, uz prateće manifestacije, pod sloganom „Put pod noge“ održaće se od 20. do 23. februara 2020. godine na Beogradskom sajmu.

Za ovaj veliki događaj koji objedinjuje kompletnu turističko-ugostiteljsku privredu i dalje vlada veliko interesovanje.

Beogradski sajam nastavlja da unapređuje poslovni nivo ovogodišnjeg Sajma turizma organizujući dolazak profesionalnih turističkih predstavnika i kupaca iz regiona, Evrope i sveta. Kroz primenu Hosted buyer programa i brojnih B2B aktivnosti podstaknuto je međusobno umrežavanje svih učesnika, kao i poslovna komunikacija između domaćih privrednika i profesionalaca iz sveta, koji dugi niz godina uspešno posluju u turizmu.

Organizovan u saradnji sa poslovnim partenerima Sajma turizma, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, poslovni B2B portal dostupan je i namenjen registraciji izlagača i poslovnih posetilaca, ali i predstavnika medija (uslov je da imaju PIB i matični broj), koji ovim putem mogu da zakazuju sastanke i intervjue sa učesnicima i gostima sajma.

Zakazivanje satanaka između poslovnih posetilaca i izlagača je u toku, i biće omogućeno do 18. februara 2020.

Beogradski sajam kreirao je i specijalne pakete pogodnosti za poslovne posetioce.

Stručni prateći program – renomirani predavači i novi trendovi u turizmu

Na ovogodišnjima sajmovima turizma, vina i ugostiteljstva, biće organizovan izuzetno bogat stručni prateći program, uz učešće renomiranih predavača sa teorijskim i praktičnim znanjima. Kroz edukativne prezentacije svi oni će svoje iskustvo i znanja podeliti sa posetiocima sajma i probuditi želju za putovanjima.

Ne propustite specijalne goste i saznajte nove trendove u turizmu:

  • Tri dame na Sajmu turizma: Ivana Nešković, STR, Velika Britanija, Charlotte Noel, Travel Rebel, Belgija i Vicky Karantzavelou, Travel Daily News, Grčka
  • radionice booking.com, organizovane uz podršku Privredne komore Srbije

Tradicionalno, istovremeno sa Sajmom turizma odvijaće se još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 16. Sajam suvenira “Vidi Srbiju“.

Ekskluzivne sajamske pogodnosti za putovanja i odmor, najsavremenije opremanje hotelskih i ugostiteljskih objekata, ali i celodnevna dešavanja, prezentacije, degustacije, uz druženja i nezaboravne susrete, degustaciju najboljih vina, rakija i gastronomskih specijaliteta ovog podneblja, razlog su zašto posetioci svakog februara sa nestrpljenjem iščekuju ovaj nezamenljivi i vanserijski događaj.

Novinarske akreditacije:

Javnost i mediji neguju specijalan odnos prema Sajmu turizma kao nezamenljivom turističkom događaju. Izuzetno privlačan za medijska izveštavanja, sajam svake godine akredituje oko 1000 novinara iz dvadesetak zemalja.

Zahtev za novinarsku akreditaciju pošaljite na adresu press@sajam.rs

Radno vreme manifestacije:

20 – 22. februar: 10 – 19h
23. februar: 10 – 18h

Ulaznice:

Cena pojedinačne ulaznice je 400 dinara, a za grupne posete 300 dinara. Cena porodične ulaznice (roditelje sa decom starosti do 16 godina) 800 dinara. Parking se naplaćuje 200 dinara po satu.

Medijski partneri manifestacije:

Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Fashion and Travel, Places2Go, Live Timisoara.ro, Tourism-InSider, TU Magazin, In Horeca, Kongresni turizam, Turistički Svet, BelGuest, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media, Color Pres Group, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, Turistička prizma, SAT, Turizam TV

Hotel partneri:

Radisson Collection Old Mill Belgrade, Xenon Hotel Belgrade, In Hotel Belgrade, Falkensteiner Hotel Belgrade, Mona Plaza Hotel Belgrade