16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA deo je velike i uspešne manifestacije koja objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede. Tradicionalno se odvija paralelno sa Međunarodnim beogradskim sajmom turizma, Međunarodnim sajmom vina BeoWine i Sajmom suvenira „Vidi Srbiju“, a iz godine u godinu beleži sve veće interesovanje izlagača i posetilaca.

U halama 2B i 2C Beogradskog sajma od 20. do 23. februara 2020. godine okupiće se najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.

Na sajmu će se predstaviti firme koje izlažu nameštaj, posteljinu, biorazgradive slamčice, softvere, rashladne vitrine, mašine za poslastičarstvo i pekarstvo, smese za sladoled i dr.

Novi izlagači ove godine dolaze iz Italije, Hrvatske, Grčke i, naravno, Srbije iz sfere konsaltinga i profesionalne opreme za poslastičarstvo i pekarstvo.

Među učesnicima su Unox (Italija), Tognana (Italija), Miele (Nemačka), dok tradicionalno iz Srbije nastupaju Eurocolor (materijalI za uredjenje enterijera), Migo (nameštaj za HoReCa sektor, visoke otpornosti, kvaliteta i modernog dizajna), Fragolina (revolucija u proizvodnji sladoleda), Okpiro EcoGrill (novi modeli, asesoari za pripremu roštilja, uz spermanje hrane sa sajmu i degustaciju posetilaca), Elmiss Line (profesionalna kuhinjska oprema i elementi od nerđajućeg čelika najvišeg kvaliteta), Textil (proizvodnja i prodaja sopstvenih tekstilnih proizvoda).

Prvi put na sajmu HORECA-OPREMA učestvuje kompanija IKEA, poznata po inspirativnim idejama i uslugama za opremanje domova, ali i po Business programu orijentisanom ka ugostiteljstvu i kancelarijskim delatnostima.

Na štandu CORP biće održano takmičenje barista, a posetioci će biti u prilici da na štandovima izlagača prisustvuju demonstracijama ugostiteljskih veština, pravljenju sladoleda i koktela uživo na najmodernijoj opremi, kao i da degustiraju proizvode.

Četiri sajamske manifestacije u četiri sajamska dana, uz susrete poslovnih ljudi u turističkom, hotelskom i ugostiteljskom biznisu, nude mogućnost ekskluzivnih sajamskih pogodnosti za putovanje i odmor, najsavremenije opremanje hotelskih i ugostiteljskih objekata, ali i degustaciju najboljih vina, rakija i gastronomskih specijaliteta ovog podneblja.

Celodnevna dešavanja, prezentacije, promocije, degustacije, uz druženja i nezaboravne susrete razlog su zašto posetioci svakog februara iščekuju ovaj nezamenljivi i vanserijski događaj.

Radno vreme manifestacije:

20 – 22. februar: 10 – 19h
23. februar: 10 – 18h

Ulaznice:

Cena pojedinačne ulaznice je 400 dinara, a za grupne posete 300 dinara. Cena porodične ulaznice (roditelje sa decom starosti do 16 godina) 800 dinara. Parking se naplaćuje 200 dinara po satu.

Medijski partneri manifestacije:

Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Fashion and Travel, Places2Go, Live Timisoara.ro, Tourism-InSider, TU Magazin, In Horeca, Kongresni turizam, Turistički Svet, BelGuest, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media, Color Pres Group, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, Turistička prizma, SAT

Hotel partneri:

Radisson Collection Old Mill Belgrade, Xenon Hotel Belgrade, In Hotel Belgrade, Falkensteiner Hotel Belgrade, Mona Plaza Hotel Belgrade