Vitezovi, gitare i rikše
Vitezovi, koncerti i manifestacije – za posetioce Sajma turizma program u hali 1 Beogradskog sajma biće posebno zanimljiv, jer se u njoj predstavljaju originalni i prepoznatljivi događaji koji se tokom godine organizuju u Srbiji.
Spektakularni viteški festivali, muzičke manifestacije, koncerti velikih zvezda u Kombank dvorani, noćni provod i prirodne atrakcije sa adrenalinskim sadržajima su mladim turistima koji dolaze u Beograd izuzetno privlačni.
U hali 1A predstaviće se turističke agencije i udruženja koje u svom fokusu poslovanja imaju mlade ljude, a koji organizuju jedinstvene manifestacije i nude zanimljive aranžmane. Nekoliko agencija u Srbiji direktno se obraća i kreira putovanja za mlade, kao što je „Puzzle group“ koja je za ovogodišnji Sajam turizma pripremila popust od 40 evra za sve letnje destinacije. Tokom trajanja sajma organizuju i brojne nagradne igre, a nagrade su letovanja za dve osobe, ulaznice za nastupe beogradskih didžeja i još mnogo toga.
Pod okriljem Privredne komore Srbije predstaviće se manifestacije koje privlače strane i domaće turiste i čine srpski turizam zanimljivim. Crevarijada u Ćupriji, Dani sjeničke pite, Džipijada off road Tutin, World Music Fest Zeman u Novom Pazaru, Čiker MTB maraton iz Kraljeva, Kosidba na Rajcu, Testival u Ražnju, festivali u organizaciji CEBEF u Beogradu ili Nišville jazz festival deo su program PKS.
Naročito su atraktivni viteški festivali koji su poslednjih godina postali pravi srpski brend. Beli orlovi organizuju festival “Just out” kod manastira Manasija, jedan od najlepših srednjevekovnih manifestacija. Sajam je prilika i da se promoviše srednjevekovni spektakl “Knights&Legends” koji se organizuje u saradnji sa Asocijacijom HMB International Asosiation na kojem se očekuje nastup ekipa iz čitavog sveta. Masters turnir (Vreme kraljeva) HMB sporta održaće se u hali 2 Beogradskog sajma od 2. do 3. maja ove godine, a Despot Đurađ festival u Smederevu od 8. do 10. maja ove godine.
JKP Gradske pijace su, takođe, deo urbanog gradskog turizma zahvaljujući brojnim večernjim manifestacijama koje godinama organizuju kao što su: Noć ukusa, Beogradski noćni market, Pijačni karavani, Dečji karavani, Zabavište zanatište. Ove manifestacije do sada su osvojile srca velikog broja stanovnika Beograda, Srbije i mnogobrojnih turista, a promocijom na Sajmu turizma svoje uspehe i buduće planove predstaviće najširoj publici.
Takođe, mesto okupljanja mladih koji vole filmove, muziku i zabavu predstaviće Kombank dvorana.
Sa više od 200.000 posetilaca novosadski EXIT sa pravom nosi titulu „Najbolji evropski festival“ koji čini okosnicu omladinskog turizma u Srbiji. 21. Guitar Art Festival je odavno prevazišao okvire klasične gitare i postao je vodeći centar za svetske muzičke premijere, pa ne čudi što ga je ukupno posetilo 150 hiljada ljudi. Ove manifestacije privlače turiste iz okolnih zemalja, Evrope, ali i celog sveta.
Mladi žele da upoznaju drugi grad biciklom ili još bolje rikšom, a “E prime” nudi upravo ovakave zanimljive načine prevoza.
Interactive Solutions Srbija na Sajmu turizma u Beogradu predstavlja interaktivna rešenja (360 VR Video, interaktivni info sistemi, mobilne aplikacije, društvene mreže) za industriju turizma i unapređenje promocije turističkih sadržaja.
Jedni od medijskih partnera sajma Turizam TV (Srbija) i Fashion & Travel Magazine (Turska) kao i promotivni štand Košarkaškog kluba Crvena Zvezda očekuju posetioce takođe u hali 1 Beogradskog sajma.
Foto: Devin Avery