Srbiju je u godini za nama posetilo više od 3,5 miliona turista, devizni priliv je veći od 1,4 milijarde evra, a domaći turizam nastavio je da raste.
Konstantan višegodišnji trend rasta i rekorda osnov je za očekivanja da će 2020. godina biti još bolja kada su rezultati u turizmu u pitanju.
Lonely Planet, jedan od najpopularnijih turističkih portala i izdavača turističkih vodiča na svetu, svrstao je Srbiju u top 10 mesta koje treba posetiti u 2020. godini. Vodeći kineski turistički magazin – Voyage proglasio je Srbiju za destinaciju sa najvećim turističkim potencijalom, a to priznanje Srbiji je dodelila i kineska društvena mreža Weibo.
U protekloj godini Srbija se prvi put predstavila na tržištu Indije – na dva veoma značajna događaja u Mumbaju i Nju Delhiju
Zahvaljujući efikasnoj promociji Srbije u Kini, napravljen je izvanredan projekat zajedničkog nastupa Srbije i Crne Gore vredan 340.000 evra, a koji je Evropska turistička komisija prihvatila da finansira. Projekat je usmeren na promociju Srbije na dalekim tržištima Kine, SAD i Kanade tokom 2020. godine.
Prvo priznanje u ovoj godini je već stiglo – „China Travel Agent magazine“, jedan od najrelevantnijih turističkih magazina koji pruža sve neophodne informacije za turističku industriju Kine, proglasio je Srbiju za – jednu od najperspektivnijih destinacija u toj zemlji.
U 2020. godini nastaviće se intenzivna promotivna kampanja na globalnom i lokalnom nivou. Prateći najnovije trendove u turizmu i uvažavajući značaj interneta za današnjeg turistu, u planu je intenzivna kampanja na društvenim mrežama i drugim kanalima digitalne komunikacije.
Turistička organizacija Srbije promovisaće Srbiju na vodećim svetskim medijima kao što je BBC, nastaviće se kampanja na Trip Advisor-u, kineskim društvenim mrežama i portalima, ali planira se i veoma sadržajna kampanja kroz događaje u Srbiji i regionu.
U 2020. godini Srbija će biti prisutna na tržištima Rusije, Turske, UAE, kao i na tržištu SAD, zbog direktnog leta Er Srbije – Beograd – Njujork. TOS se vratio i na sajam u Madridu jer i do tog grada ponovo imamo direktnu liniju iz Beograda. Promotivne aktivnosti nastaviće se istim intenzitetom i kada su ostale zemlje EU u pitanju, takođe i zemlje bivše Jugoslavije i regiona, s obzirom da sa ovih tržišta u Srbiju stiže najveći broj turista.