Porodice putovanja planiraju prema željama i potrebama „alfa generacije“, pa je važno privući ovu značajnu granu turističkog prometa i otkriti šta vole ovi mališani, u skoroj budućnosti najbrojnija grupa turista

Alfa klinci su deca rođena posle 2010. godine, ne odvajaju se od ekrana, stalno su na mreži pa, iako majka daje poslednju reč gde će se putovati, čitava porodica planira svaki slobodan odmor prema željama najmlađeg člana. Istraživanje koje je predstavljeno na Sajmu turizma u Londonu pokazalo je da na odluku roditelja, u čijoj kući raste alfa-dete, gde će letovati najviše utiče lepa slika porodice koja se zabavlja, pa tek onda „dobra ponuda“ agencije.

Kada se 2025. godine rodi poslednji pripadnik milenijumske dece „alfa generacija“ će brojati 2,5 milijardi ljudi i imaće veći uticaj na turizam od milenijalaca i zet-generacije zajedno! Tačnije, oni već sada utiču gde porodice putuju.

Čak 95 odsto ispitanika je odgovorilo da je glavni motiv za putovanje „druženje sa porodicom“, a 85 odsto roditelja je odgovorilo da biraju odredišta koja imaju zabavne parkove. Ova generacija dece putuje, bar, tri puta godišnje, a na odmorima ostaju po 6,9 dana. Dva puta godišnje putuju na kratak odmor u svojoj zemlji, a jednom u inostranstvo. Pola ih putuje avionom, a ostali kolima.

Porodice sa alfa-klincima putuju tri puta godišnje, a non-stop su na mreži, odsedaju u hotelima i ne idu na izlete. Ovako, u najkraćem, letuje porodica u kojoj raste pripadnik alfa generacije. Ukoliko ste izlagači na Sajmu turizma 2020. godine imajte u vidu ove podatke i kreirajte ponudu i za ovu ciljnu grupu.