43. Međunarodni sajam turizma
(24 – 27. mart)

17. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA
(24 – 27. mart)

12. Međunarodni sajam vina BEOWINE
(25 – 26. mart)

Najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i regionu jugoistočne Evrope – 43. Međunarodni beogradski sajam turizma, u novom izdanju pružiće najbolji uvid u trenutno stanje u oblasti turizma i otvoriti nove perspektive u razvoju turističke privrede.

Sajam sa dugom tradicijom, jedan od ključnih pokretača privrede Srbije u celini, simbol turističkog predstavljanja za čitavu branšu i omiljena manifestacija posetilaca Beogradskog sajma, ove godine iščekivan je sa posebnim nestrpljenjem.

Ova manifestacija najvišeg profesionalnog nivoa i međunarodnog ugleda opravdaće očekivanja svih učesnika i posetilaca i ponuditi nezaboravan sajamski turistički doživljaj.

Najuspešnija po svim kriterijumima – kvalitetu, sadržaju, privlačnosti za učesnike i posetioce, manifestacija će posle godine pauze način na zadovoljstvo svih učesnika spojiti biznis i zadovoljstvo i pojačati pozitivnu klimu u domenu želje za putovanjima.

Ohrabrujući podaci za sektor turizma pokazuju da smo ponovo spremni da putujemo, a sa Sajmom turizma već tradicionalno krenuće talas nove energije, uspostavljanje kontakata i umrežavanje učesnika u cilju ostvarivanja još boljih poslovnih rezultata.

Ovogodišnja manifestacija će kroz ponudu omiljenih, ali i premijernih destinacija, biti usmerena ka oporavku i obnovi turističkog ambijenta, kao i promociji trendova i inovacija koje će oblikovati budućnost turističke industrije.

Slogan Sajma turizma „Između planina i mora“

Najbolje ilustruje sveobuhvatnu sajamsku ponudu i prati trend ljubitelja putovanja, da je pored tradicionalno aktuelnih morskih destinacija, letnji turizam poslednjih godina upotpunjen željom ljudi da uživaju i planinskom turizmu, prirodnim lepotama, čistom vazduhu i brojnim kulturnim, gastronomskim i aktivnim turama.

Ekskluzivne sajamske cene, first minute ponude i paketi sa mnoštvom pogodnosti

Posetioci imaju priliku da izaberu putovanja prema svojim afinitetima: porodična putovanja, daleke i egzotične destinacije, putovanja za mlade, city break, odmor i oporavak u banjama, spa vikendi na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja…

Zemlje učesnice na 43. Sajmu turizma

Na sajmu se predstavljaju: Grčka, Turska, Crna Gora, Tunis, Egipat, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Severna Makedonija, Rumunija, Mađarska, Slovačka, Maldivi, a pojedinačno nastupaju izlagači iz Albanije, Hrvatske i Slovenije.

Po prvi put ove godine posetiocima će ekskluzivno biti predstavljene tri nove, i u svetskim okvirima, vrhunske destinacije: egzotična Malezija i Demokratska Republika Sao Tome i Principe, koju čine dva ostrva u Gvinejskom zalivu u centralnoj Africi, kao i Angola, izvrsna destinacija za ljubitelje dugih peščanih plaža.

Preko 40 domaćih i stranih tur-operatora učestvuje na Sajmu turizma

Od domaćih turistićkih agencija nastupiće: Kontiki, Big Blue, Wayout, Astra Travel, Odeon, Allegra Krstarenja, Belvi, Ponte, Robinson, Plana Tours, Mediteraneo Holidays, Grand, Euroturs, Fibula, Supernova Travel, Nitravel, Sabra i dr. Zbog pojačanog interesovanja, prijavljivanje je i dalje u toku.

Turizam Srbije

Srbija je već niz godina pozicionirana kao omiljena i nezaobilazna destinacija u ovom delu Evrope, sa konstantnim porastom broja noćenja i dolazaka. Raznoliki sadržaji za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju, avanturu… uz nadaleko čuveni gastronomiju i gostoprimstvo, razlozi su zbog kojih u Srbiji uživaju gosti iz celog sveta, ali i domaći turisti koji se sve češće opredeljuju za odmor u svojoj zemlji.

Zahvaljujući turističkim vaučerima Vlade Srbije za boravak u domaćim turističkim centrima i ove godine biće dodatno podstaknut razvoj domaćeg turizma.

U hali 4 Beogradskog sajma i ove godine na Sajmu turizma predstaviće se Turistička organizacija Srbije, Turistička organizacija Beograda i mnogobrojne lokalne i regionalne turističke organizacije iz svih delova Srbije.

Turistička organizacija Srbije: „SRBIJA. Doživi!“

Turistička organizacija Srbije se na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu predstavlja pod sloganom „SRBIJA. Doživi!“ koji ujedno predstavlja i novi brend Srbije kao turističke destinacije. Srbiju je potrebno doživeti kako bi se osetio ukupan duh njene kulture, tradicije, istorije, prirode i naroda.

Tokom trajanja sajma biće predstvanjen novi logotip organizacije, kao i proizvodi uz prateći novi brend. Svaki od proizvoda će imati svoju prepoznatljivu boju, a u ukupnom zbiru stvarati novi vizuelni identitet kontrasta. Na prostoru od oko 200 kvadratnih metara sve posetioce će dočekati atraktivne postavke, sa mnoštvom informacija i sadržaja.

Turistička organizacija Beograda

Turistička organizacija Beograda na Sajmu turizma predstaviće Beograd kao atraktivnu, urbanu i poželjnu destinaciju za goste iz zemlje i sveta, sa posebnim fokusom na nove sadržaje koji će biti aktuelni u ovoj sezoni. Posetioci će se upoznati sa novom promotivnom kampanjom za 2022. godinu i premijerno pogledati seriju novih turističkih filmova o najznačajnijim turističkim atrakcijama glavnog grada, kulturi, istoriji i lokalnom načinu života. Posetioci štanda TOB-a će se upoznati sa turističkom ponudom svih 17 beogradskih opština, bogatim kalendarom događaja u ovoj godini, i imaće priliku da učestvuju u nagradnoj igri “Кoliko poznajete Beograd” i osvoje turističke obilaske.

Na Sajmu turizma biće predstavljena jedna od novih, jedinstvenih manifestacija koja afirmiše aktivni turizam, a pre svega cikloturizam – Tour De Fruška. Prva međunarodna hibridna manifestacija rekreativnog e – biciklizma u Srbiji podeljena tri kategorije spaja sport, turizam i privredu i doprineće još boljem pozicioniranju Fruške Gore na turističkom tržištu. Tokom sajma sve detalje o događaju posetioci će dobiti na štadnu Sekretarijata za privredu i turizam AP Vojvodine u hali 1.

Sajam i ove godine znaku koncepta Srbija stvara

„Srbija stvara“ je nacionalna platforma, koja kreira nacionalni brend moderne Srbije, nastala na inicijativu predsednice Vlade RS Ane Brnabić, oslanjajući se prvenstveno na međunarodno prepoznate, talentovane i izuzetne pojedince, koji inspirišu svojim dostignućima, inovacijama i kreativnim idejama. U fokusu aktivnosti su kreativnost i inovativnost koji podstiču kulturno, umetničko, turističko i trgovinsko povezivanje.

B2B poslovni portal i veliki broj profesionalnih turističkih predstavnika – i ove godine na Sajmu turizma

Beogradski sajam je i na ovogodišnjoj manifestaciji nastavio sa programom organizovanog dovođenja kupaca.

U saradnji sa poslovnim partnerima Sajma turizma, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, ove godine nastavlja se rad na B2B programu. U specijalnom prostoru „B2B Meetings“ (hala 1) zahvaljujući B2B poslovnom portalu namenjenom registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca održaće se veliki broj sastanaka. Očekuje se da ovaj segment bude atraktivan kao i 2020. godine, kada je tokom prva dva poslovna dana sajma održano preko 300 sastanaka.

Kao nezaobilazna polazna tačka za novu turističku godinu, za koju postoje opravdano velika očekivanja, Beogradski sajam turizma ostaje važna referenca turističkog predstavljanja u regionu. Uz standardno visok profesionalni nivo u organizaciji i poslovanju, zadovoljavajući potrebe svih učesnika i izlagača, sajam je spreman da privuče i dočeka svoje verne posetioce.

Sajam turizma uz prateće manifestacije prilika je za susrete poslovnih ljudi u turističkom, hotelskom i ugostiteljskom biznisu, za posetioce mogućnost za ekskluzivne sajamske pogodnosti za putovanje i odmor, ali i degustaciju najboljih vina, rakija i gastronomskih specijaliteta ovog podneblja.

Celodnevna dešavanja, prezentacije, promocije, degustacije, uz druženja i nezaboravne susrete, razlog su zašto posetioci vole i iščekuju ovaj nezamenljivi i vanserijski događaj.

Dobro došli na Sajam turizma!

Radno vreme sajmova:
ČET – SUB, 24 – 26. mart: 10:00 – 19:00
NED, 27. mart 10:00 – 18:00

Ulaznice: Cena pojedinačne ulaznice je 400 RSD, grupna ulaznica 300 RSD, grupna ulaznica za đake i studente 300 RSD.
Porodična ulaznica: 800,00 RSD
Poslovna ulaznica sa paketom pogodnosti: 2.000 RSD
U subotu i nedelju, 26. i 27. marta, za učenike srednjih stručnih škola turističko-ugostiteljskog smera, ulaz na sajam je besplatan, uz overen spisak učenika od strane škole.

Parking: 150 RSD po satu

Novinarske akreditacije:
Zahtev za novinarsku akreditaciju pošaljite na e mail press@sajam.rs

Medijski partneri manifestacije: Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Tourism-InSider, Turizmcinin gazetesi, TU Magazin, Kongresni turizam, Turistički svet, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media Group, Color Press Group, Furaj.ba, Turistička prizma, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, SAT Media Group, Turizam TV.

Hotel partneri: Hotel Mona Plaza, Hotel Nobel

PRESS Beogradskog sajma press@sajam.rs