Grad Beograd svoje aktivnosti predstavlja na 44. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu zajedničkim programom Turističke organizacije Beograda, Gradske uprave-Sekretarijata za privredu, gradskih opština, ustanova i preduzeća. Turistička organizacija Beograda će pod sloganom „GO BELGRADE“, promovisati turističku ponudu našeg grada kao poslovne destinacije, privlačne za investicije, kongrese i seminare, grada kulture, manifestacija i događaja, grada sporta; „dobre energije, šopinga i zabave“, ali i destinacije koja je uvek nova i zanimljiva za sve kategorije posetilaca; promovisaće raznovrsne programe kulturne i turističke ponude.

Sekretarijat za privredu će u okviru štanda Beograda promovisati aktivnosti na razvoju turizma, obogaćivanju turističke ponude na celokupnoj teritoriji grada i turističkoj atraktivnosti Beograda, i aktivnosti na podsticanju kategorizacije i promocije kategorizovanih ugostiteljskih objekata za smeštaj u domaćoj radinosti i seoskim turističkim domaćinstvima koji doprinose raznovrsnosti ukupne smeštajne ponude grada Beograda i dr. i najaviti da će i ove godine putem javnog konkursa sufinansirati programe u oblasti turizma. U saradnji sa gradskim opštinama, biće predstavljen deo raznolikog nasleđa, ugostiteljske i turističke ponude u cilju popularizacije turistički atraktivnih potencijala, manifestacija i događaja koji mogu animirati i okupiti pre svega domaće stanovništvo i posetioce, podstaći izlete, boravak i vekende na ruralnom području i pokazati neka od mesta, gde još niste bili u Beogradu.