Zaovinsko jezero na Tari, foto Dragan Bosnić

Turistička organizacija Srbije se na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu predstavlja pod sloganom „SRBIJA. Doživi!“ koji ujedno predstavlja i novi brend Srbije kao turističke destinacije. Srbiju je potrebno doživeti kako bi se osetio ukupan duh njene kulture, tradicije, istorije, prirode i naroda.

Tokom trajanja sajma biće predstavljen novi logotip organizacije, kao i proizvodi uz prateći novi brend. Svaki od proizvoda će imati svoju prepoznatljivu boju, a u ukupnom zbiru stvarati novi vizuelni identitet kontrasta. Novi brend sa jedne strane nosi nešto lično, spontano i dinamično, a sa druge pokazuje stabilnost, pouzdanost i tradiciju Srbije kao destinacije.

Na prostoru od oko 200 kvadratnih metara sve posetioce će dočekati zanimljive i atraktivne postavke, sa mnoštvom informacija i sadržaja.

Dobrodošli na prezentaciju Turističke organizacije Srbije – „SRBIJA. Doživi!“

Tvrđava Golubački grad, foto Branko Jovanović