HORECA – OPREMA

HORECA – OPREMA2018-11-05T15:33:52+00:00

Sajam HORECA–OPREMA deo je velike i uspešne manifestacije koja objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede. HORECA–OPREMA tradicionalno se odvija paralelno sa Međunarodnim sajmom turizma i Međunarodnim sajmom vina i iz godine u godinu beleži sve veće interesovanje izlagača i posetilaca.

HORECA–OPREMA okuplja najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.

Sajam HORECA–OPREMA

U izlagačkom delu programa posetioci mogu da vide opremu za kuhinje, restorane, barove, hotele, sigurnosne i rezervacione sisteme, posteljinu, opremu za čišćenje, pekarski i poslastičarski program, opremu za bankete, stručnu literaturu i publikacije.

Brojni noviteti u izlagačkom programu učesnika pokazuju u kojoj meri su hotelijerstvo i ugostiteljstvo pokretačka snaga turističke privrede Srbije. Poslednjih godina došlo je do većih ulaganja u hotelsku industriju u celom regionu. Globalni lanci hotela, kao i domaći investitori uložili su i ulažu sredstva očekujući nastavak rasta broja stranih i domaćih gostiju. Uvođenje novih tehnologija i standarda u opremanju turističkih objekata unapređuje i celokupnu turističku privredu i uspešno prilagođava sve kapacitete potrebama turista. Ovaj segment poslednjih godina postaje sve značajniji i zastupljeniji na sajmu.

Sajam HORECA–OPREMA

Stručni prateći program obiluje aktuelnim temama za sve ugostitelje, hotelijere, ali i posetioce, jer prezentacije na štandovima, demonstracije ugostiteljskih veština na najmodernijoj opremi kao i degustacije proizvoda čine ovaj događaj jedinstvenim za sve učesnike.

Više od 1.000 novinara iz zemlje i regiona prati dešavanja na najvećoj turističkoj manifestaciji Jugoistočne Evrope. Pored izjava visokih zvaničnika na dan otvaranja sajma, mediji svakog dana rade intervjue, pišu reportaže, javljaju se uživo i, ukratko, izveštavaju o novinama iz turističke industrije. Sa sajma se, u proseku, objavi 5.000 naslova u štampi, na televiziji, radiju i internetu. Ovaj skup je jedinstvena prilika da se promoviše novi proizvod i ostvare kontakti za dalje medijske nastupe.

Četiri sajamske manifestacije u četiri sajamska dana, uz susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu, kao i proizvođača i distributera vrhunskih vina i rakija u ovom delu sveta, nude mogućnost ekskluzivnih sajamskih pogodnosti za putovanje i odmor, ali i degustaciju najboljih vina i rakija ovog podneblja.