Sajam HORECA–OPREMA deo je velike i uspešne manifestacije koja objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede. HORECA–OPREMA tradicionalno se odvija paralelno sa Međunarodnim sajmom turizma i Međunarodnim sajmom vina i iz godine u godinu beleži sve veće interesovanje izlagača i posetilaca.

HORECA–OPREMA okuplja najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.

U izlagačkom delu programa posetioci mogu da vide opremu za kuhinje, restorane, barove, hotele, sigurnosne i rezervacione sisteme, posteljinu, opremu za čišćenje, pekarski i poslastičarski program, opremu za bankete, stručnu literaturu i publikacije.

Brojni noviteti u izlagačkom programu učesnika pokazuju u kojoj meri su hotelijerstvo i ugostiteljstvo pokretačka snaga turističke privrede Srbije. Poslednjih godina došlo je do većih ulaganja u hotelsku industriju u celom regionu. Globalni lanci hotela, kao i domaći investitori uložili su i ulažu sredstva očekujući nastavak rasta broja stranih i domaćih gostiju. Uvođenje novih tehnologija i standarda u opremanju turističkih objekata unapređuje i celokupnu turističku privredu i uspešno prilagođava sve kapacitete potrebama turista. Ovaj segment poslednjih godina postaje sve značajniji i zastupljeniji na sajmu.

Stručni prateći program obiluje aktuelnim temama za sve ugostitelje, hotelijere, ali i posetioce, jer prezentacije na štandovima, demonstracije ugostiteljskih veština na najmodernijoj opremi kao i degustacije proizvoda čine ovaj događaj jedinstvenim za sve učesnike.

Više od 1.000 novinara iz zemlje i regiona prati dešavanja na najvećoj turističkoj manifestaciji Jugoistočne Evrope. Pored izjava visokih zvaničnika na dan otvaranja sajma, mediji svakog dana rade intervjue, pišu reportaže, javljaju se uživo i, ukratko, izveštavaju o novinama iz turističke industrije. Sa sajma se, u proseku, objavi 5.000 naslova u štampi, na televiziji, radiju i internetu. Ovaj skup je jedinstvena prilika da se promoviše novi proizvod i ostvare kontakti za dalje medijske nastupe.

Četiri sajamske manifestacije u četiri sajamska dana, uz susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu, kao i proizvođača i distributera vrhunskih vina i rakija u ovom delu sveta, nude mogućnost ekskluzivnih sajamskih pogodnosti za putovanje i odmor, ali i degustaciju najboljih vina i rakija ovog podneblja.

Sajam HORECA-OPREMA – novi trendovi u hotelskoj industriji i ugostiteljstvu

16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA deo je velike i uspešne manifestacije koja objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede. Tradicionalno se odvija paralelno sa Međunarodnim beogradskim sajmom turizma, Međunarodnim sajmom vina BeoWine i Sajmom suvenira „Vidi Srbiju“, a iz godine u godinu beleži sve veće interesovanje izlagača i posetilaca.

U halama 2B i 2C Beogradskog sajma od 20. do 23. februara 2020. godine okupiće se najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.

Na sajmu će se predstaviti firme koje izlažu nameštaj, posteljinu, biorazgradive slamčice, softvere, rashladne vitrine, mašine za poslastičarstvo i pekarstvo, smese za sladoled i dr.

Novi izlagači ove godine dolaze iz Italije, Hrvatske, Grčke i, naravno, Srbije iz sfere konsaltinga i profesionalne opreme za poslastičarstvo i pekarstvo.

Među učesnicima su Unox (Italija), Tognana (Italija), Miele (Nemačka), dok tradicionalno iz Srbije nastupaju Eurocolor (materijalI za uredjenje enterijera), Migo (nameštaj za HoReCa sektor, visoke otpornosti, kvaliteta i modernog dizajna), Fragolina (revolucija u proizvodnji sladoleda), Okpiro EcoGrill (novi modeli, asesoari za pripremu roštilja, uz spermanje hrane sa sajmu i degustaciju posetilaca), Elmiss Line (profesionalna kuhinjska oprema i elementi od nerđajućeg čelika najvišeg kvaliteta), Textil (proizvodnja i prodaja sopstvenih tekstilnih proizvoda).

Prvi put na sajmu HORECA-OPREMA učestvuje kompanija IKEA, poznata po inspirativnim idejama i uslugama za opremanje domova, ali i po Business programu orijentisanom ka ugostiteljstvu i kancelarijskim delatnostima.

Na štandu CORP biće održano takmičenje barista, a posetioci će biti u prilici da na štandovima izlagača prisustvuju demonstracijama ugostiteljskih veština, pravljenju sladoleda i koktela uživo na najmodernijoj opremi, kao i da degustiraju proizvode.

Četiri sajamske manifestacije u četiri sajamska dana, uz susrete poslovnih ljudi u turističkom, hotelskom i ugostiteljskom biznisu, nude mogućnost ekskluzivnih sajamskih pogodnosti za putovanje i odmor, najsavremenije opremanje hotelskih i ugostiteljskih objekata, ali i degustaciju najboljih vina, rakija i gastronomskih specijaliteta ovog podneblja.

Celodnevna dešavanja, prezentacije, promocije, degustacije, uz druženja i nezaboravne susrete razlog su zašto posetioci svakog februara iščekuju ovaj nezamenljivi i vanserijski događaj.

Radno vreme manifestacije:

20 – 22. februar: 10 – 19h
23. februar: 10 – 18h

Ulaznice:

Cena pojedinačne ulaznice je 400 dinara, a za grupne posete 300 dinara. Cena porodične ulaznice (roditelje sa decom starosti do 16 godina) 800 dinara. Parking se naplaćuje 200 dinara po satu.

Medijski partneri manifestacije:

Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Fashion and Travel, Places2Go, Live Timisoara.ro, Tourism-InSider, TU Magazin, In Horeca, Kongresni turizam, Turistički Svet, BelGuest, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media, Color Pres Group, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, Turistička prizma, SAT, Turizam TV

Hotel partneri:

Radisson Collection Old Mill Belgrade, Xenon Hotel Belgrade, In Hotel Belgrade, Falkensteiner Hotel Belgrade, Mona Plaza Hotel Belgrade