• Dobijate pristup tržištu od nekoliko desetina miliona potencijalnih turista iz Jugoistočne Evrope
  • Možete uspostaviti direktne kontakte sa poslovnim posetiocima i predstavnicima medija
  • Dobijate sveobuhvatnu promociju destinacija i manifestacija, usluga i aktivnosti kroz newsletter i digitalne platforme (Facebook, Instagram i LinkedIn)
  • Dobijate mogućnost prodaje robe i usluga (first minute aranžmani, early booking, profesionalna hotelsko ugostiteljska opremapopusti za konferencije i događaje, suveniri, vino…)
  • Posle registracije imate pristup bazi podataka i možete zakazati sastanke sa kupcima i izlagačima, medijskim kućama, novinarima, blogerima i dr.
  • U prilici ste da pratite trendove i dobre prakse kroz edukativni program
  • Zato što je februar pravo vreme da se kreiraju promotivne kampanje i realizuju planirani budžeti turističkih organizacija i turističke industrije
  • Zato što su Srbija i Beograd prepoznatljive destinacije koje nude bogat kulturni i zabavni program tokom Sajma

Samo turizam sa toliko šarma spaja biznis i zadovoljstvo, samo putovanja imaju neodoljivu privlačnost za sve ljude na planeti.