Zašto izlagati na Sajmu?

Zašto izlagati na Sajmu?2018-11-08T11:12:30+00:00
  • Dobijate pristup tržištu od nekoliko desetina miliona potencijalnih turista iz Jugositočne Evrope
  • Možete uspostaviti direktne kontakte sa preko 12.000 poslovnih posetilaca i predstavnika medija
  • Dobijate sveobuhvatnu promociju destinacija i manifestacija, usluga i aktivnosti kroz newsletter i digitalne platforme (Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIN)
  • Dobijate mogućnost prodaje robe i usluga (first minute aranžmani, early booking, profesionalna hotelsko ugostiteljska oprema, popusti za konferencije i događaje, suveniri, vino
  • U prilici ste da pratite trendove i dobre prakse kroz edukativni program
  • Zato što je februar pravo vreme da se kreiraju promotivne kampanje i realizuju planirani budžeti turističkih organizacija i turističke industrije
  • Zato što su Srbija i Beograd prepoznatljive destinacije koje nude bogat kulturni i zabavni program tokom Sajma

Prijave za izlagače

Izlagačke prijave za Međunarodni sajam turizma i Sajam ugostiteljske opreme HORECA

Izlagačke prijave za Sajam vina BeoWine