Zaovinsko jezero na Tari, foto Dragan Bosnić

Integrisani način komunikacija, način informisanja u svim dostupnim medijima radi promovisanja turističkih proizvoda, daje najbolji efekat – zaključak je Druge turističke konferencije Zapadne Srbije, koja je početkom decembra održana hotelu „Omorika“ na Tari, uz podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Turističkoj regiji Zapadna Srbija pripada 12 atraktivnih destinacija, a organizatori konferencije su okupili turističku struku, sumirali godišnje rezultate i predstavili planove za dalji razvoj turizma, ne samo najprosperitetnije turističke regije, već i cele Srbije.

Zapadna Srbija nastupa na ovogodišnjem Sajmu turizma u Beogradu, i od 21. do 24. februara u hali 4 na njihovom štandu imaćete prilike da čujete sve detalje o novinama u turističkoj ponudi: Arilja, Bajine Bašte, Drine, Zlatibora, Ivanjice, Kosjerića, Mokre Gore, Nove Varoši, Požege, Priboja, Prijepolja, Sjenice, Tare, Užica i Čačka.

Ako ste poslovni posetilac, registrujete se unapred i zakažite sastanak sa predstavnicima turističkih organizacija.

13.12.2018./Vesti/