Snažan početak nove godine za turizam i hotelijerstvo počinje na ovogodišnjem 44. Međunarodnom sajmu turizma i 18. sajmu HORECA u Beogradu.

Na manifestaciji ćemo imati priliku da upoznamo OTA Sync.

OTA Sync predstavlja prvo domaće cloud softversko rešenje za upravljanje hotelima i apartmanima. Sistem je projektovan po najnovijim standardima, sa ciljem da olakša i automatizuje vođenje objekta.

Softver je pogodan za srednje i male hotele, butik hotele, hostele, pansione i apartmane. Kompanija je poslovanje započela 2018. godine, a do sada broji preko 1.500 zadovoljnih korsinika iz 17 zemalja sveta.

Sistem je zasnovan na cloud tehnologiji, koja je u potpunosti bezbedna, bez potrebe za fizičkim serverima. Zahvaljujući cloud tehnologiji troškovi su drastično smanjeni, svakodnevni zadaci automatizovani, a ukupna efikasnost i prihodi objekta povećani.

U ponudi su tri kompletna rešenja za upravljanje hotelima i apartmanima:

  1. Recepcijski sistem (Property Management System) predstavlja ključ za upravljanje svih hotelskih operacija.
    Sistem se sastoji iz preglednog kalendara na osnovu koga menadžeri, vlasnici ili zaposleni na recepciji mogu jednostavno pratiti i upravljati svim rezervacijama, prijavama, odjavi gostiju, raspoloživosti soba i restrikcija, proveri o čistoći soba (housekeeping funkcija). Za hotele sa više vlasnika, napravljena je posebna condo funkcija koja podrazumeva više vlasničkih pristupa, odnosno pristup sistemu svakog vlasnika pojedinačno.
    U okviru recepcijskog sistema dostupna je i analitika, izveštavanje i automatsko kreiranje faktura.
  2. Rezervacioni sistem (Booking Engine)predstavlja sistem za online generisanje direktnih rezervacija, koji omogućava gostu da rezerviše preko veb sajta objekta, u realnom vremenu. Sistem je izuzetno fleksibilan, jednostavan za korišćenje, povezan sa recepcijom i omogućava gostima da pored veb sajta rezervacije izvrše i preko Facebook aplikacije. Predstavlja još jednu vrstu kanala za rezervaciju, za koji hoteli ne moraju da plaćaju proviziju. Ovaj dodatak daje gostima mogućnost da rezervišu sobe direktno preko sajta, bez potrebe za slanjem upita.
  3. Channel Manager sistem povezuje sve kanale prodaje (Booking.com, Airbnb, Expedia i drugi) putem jedne kontrolne table, tako da sprečava pojavu prebukiranja i grešaka u rezervacijama. Sistem je dizajniran da vlasnicima i menadžerima omogući brzo, lako rukovođenje i organizaciju svih kanala prodaje. Svaki objekat se može oglasiti na preko 100 kanala prodaje, bez potrebe za pristup i praćenje svakog pojedinačnog kanala. Značajno štedi vreme, novac i povećava globalnu vidljivost brenda. Uspešno je integrisan sa rezervacionim i recepcijskim sistemom.

U okviru sistema postoji na desetine funkcija koji su klijenti OTA Sync u mogućnosti da koriste kao što su: Banquet funkcija za oraganizaciju događaja i specijalnih prilika, Payment Processor povezan sa recepcijskim sistemom za automatsku naplatu virtuelnih kartica, besplatna konekcija sa Google Hotels, koja obezbeđuje do 30% više prihoda, integracija sa fiskalizacijom i mnoge druge funkcije.

Softver doprinosi uštedi vremena i troškova, povećanju broja rezervacija i olakšava komunikaciju između prodajnog i recepcijskog sektora. Dostupna je i mobilna aplikacija za iOS i Android korisnike, za još brže i lakše upravljenje, sa bilo kog mesta.

Ne propustite priliku da se povežete sa stručnjacima i porazgovarate o najinovativnijim načinima za još bolje poslovanje.

30.1.2023./Izlagači 2023./