Odličan krevet, savršen wifi i Chatbot na usluzi 24 časa sedam dana u nedelji – najnoviji su trendovi u hotelskoj industriji.
Stručnjaci smatraju da je hotelska industrija na prekretnici i preporučuju hotelijerima da se prilagode potrebama modernih gostiju, a to znači da pre investiranja dobro razmisle na šta će potrošiti novac. Ključeve su odavno zamenile kartice, šta je sledeće?
Izgled soba se menja tako što se izbacuju ormani. Tačnije, postoje police i garderoberi, ali bez vrata. Današnji turisti putuju često, borave kratko i važnije im je da imaju prostor za kofer nego da raspakuju garderobu.
Gosti su danas non-stop onlajn, pa su udoban krevet i wifi mreža osnovno što svaki hotel mora da ima. Turisti su nestrpljivi, a hotelijeri to moraju da prate broz jednostavne aplikacije kojima gost može brzo da rezerviše i da se čekira, jer niko ne želi da čeka da im se recepcioner posveti.
Nove tehnologije će smanjiti broj zaposlenih ili olakšati njihov posao, pa je Chatbot prvi robot kojeg treba zaposliti. On je dostupan 24/7 da odgovori na sva pitanja gostiju koje najviše nervira čekanje da se neko javi. Prema istraživanju IBM već ove godine će 85 odsto hotelskih lanaca imati Chatbota.
Više o trendovima u hotelskoj industriji doznaćete na HORECA sajmu.