GO BELGRADE – Beograd vas dočekuje otvorenog srca

Pod sloganom GO BELGRADE – Beograd vas dočekuje otvorenog srca, Turistička organizacija Beograda nastupa na jubilarnom, 40. Sajmu turizma i predstavlja turističku ponudu srpske prestonice.

Posetioci će imati priliku da se upoznaju sa segmentima turističke ponude Beograda, koja će biti predstavljena kroz različite tematske celine.

„Beograd grad budućnosti“ biće predstavljen kroz ilustraciju Kule Beograda, budućeg hotela Sent Ridžis, maketu projekta Beograd na vodi, kao i novih tehnologija koje se koriste u cilju promocije glavnog grada. Posebna atrakcija biće „photo point“, fotografisanje sa antičkom boginjom Hekatom, kao i „virtuelni kutak“ za šetnju kroz beogradske atrakcije pomoću VR naočara.

Prvog dana održana je promocija velike nastupajuće sportske manifestacije Euro League Final Four, zatim prezentacija projekta za osobe sa invaliditetom „Beograd za sve“, nautičkog turizma kroz prezentaciju pod nazivom „Beograd sa naših reka“, i promocija turističke ponude opštine Vračar.

U petak, drugog dana sajma, posle prezentacije Beograda na vodi, Turistička organizacija Beograda je okupila i ugostila saradnike iz regiona. Program je izveden pod nazivom „Beograd vas očekuje otvorenog srca“, a u njemu su naši glumci, uz muziku i degustacije, izvesli skadarlijske angedote. Usledila je i prezentacija projekta turističkih šetnji pešačkim zonama u starom jezgru Beograda, namenjena turističkim vodičima i agencijama, zatim letnjeg umetničkog turističkog programa „Pod krošnjama topčiderskog platana“, kao i festivala Guitar Art Fest.

Guitar Art Fest

Subota, 24. februar na štandu TOB-a je rezervisana za prezentacije beogradskih manifestacija, atrakcija i turističkih programa, među kojima su: Despotovi dani, Rakija tura, novi turistički proizvod Čoko mapa, Pivska tura, Segvej tura, tura Od srca grada do Avale, Avalski toranj, razgledanje otvorenim autobusom BS turs, razgledanje helikopterom, projekat parkiraj i bicikliraj. Muzički trio „Balkanske žice“ će izvesti instrumentalnu muziku, uslediće promocija vodiča „Belgrade Shopping Guide“ i turističke ponude opštine Vračar.

Poslednjeg sajamskog dana, na štandu TOB biće predstavljen Javni akvarijum i tropikarijum Beograda kroz mini eksponatsku postavku, zatim manifestacije Beogradski noćni market, Serbika, Belgrade Bar Show, Rakija Fest, Despotovi dani, kao i turistička ponude opštine Vračar.

Sekretarijat za privredu Grada Beograda na bini u nali 4 organizovaće predstavljanje turističke ponude svih beogradskih opština.

Od pratećih događaja, treba izdvojiti predavanje Markus Li-ja, stručnjaka za turističko tržište NR Kine, koji je gost na ovogodišnjem 40. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu u organizaciji Turističke organizacije Beograda.

24.2.2018./Vesti/