Zahvljujući pevačici Bjonse koja je u Luvru snimila spot, najpopularniji pariski muzej je sa više od 10.2 miliona turista oborio rekord u broju poseta.
Tri četvrtine posetilaca Luvra su strani turisti, a lane je, posle spota „Apeshit“ koji je imao 150 miliona pregleda, u ovaj muzej ušlo 25 odsto više ljudi nego prethodne godine.
Beogradski Muzej Jugoslavije lane je imao 131.000 posetilaca, što je 10.000 više nego 2017. godine. Slične podatke o broju poseta beleži i beogradski Muzej Nikole Tesle. Više od 150.000 ljudi posetilo je Narodni muzej u Beogradu u prvih šest meseci nakon otvaranja, što govori da je kulturni turizam postao globalni fenomen.
Obimno istraživanje Svetske turističke organizacije UNWTO pokazalo je da, na pitanje ocenite od jedan do pet koliko je kultura važna za turizam, u svim zemljama je prosečan odgovor bio 4,8. Jedine razlike u odgovorima ticale su se definicije šta turistički radnici smatraju „kulturnim turizmom“. Naime, mnogi veruju da su savremeni oblici kulturnog izražavanja, poput filmova i grafita, podjednako važni kao i nacionalni muzeji.
Među turistima, najzainteresovaniji za kulturni turizam su mladi do 20 godina, kao i turisti starosti od 41 do 60 godina. Pošto je kultura neodvojiv deo turizma, na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu veliki deo ponude činiće ova turistička niša.