Pod sloganom „Boje i ukusi uživanja“, paralelno sa Sajmom turizma, na Beogradskom sajmu u halama 3 i 3A održava se i najveća vinska smotra u regionu, koja je okupila najuglednije domaće i regionalne proizvođače vina, vinske podrume, kuće vina i kompanije koje distribuiraju „piće bogova“, kao i proizvođače rakija i drugih pića.
Uz kompletnu, najsavremeniju opremu za vinarstvo i vinogradarstvo, 11. BeoWine nastavlja intenzivno da promoviše i vinski turizam i gastronomske specijalitete.
Na ovogodišnjem Sajmu vina učestvuje preko 130 izlagača iz 14 zemalja. Pored srpskih vina, ovogodišnji sajam predstavlja prvi put vina iz Gruzije, zatim tradicionalno iz Italije, Nemačke, Francuske, Hrvatske, Slovenije, Bugarske, Severne Makedonije, Crne Gore, Poljske, Austrije, Turske i Bosne i Hercegovine.
Pored stranih izlagača, podrazumeva se da je na sajmu prisutan najveći broj vinara iz Srbije. Među njima ima novih, malih porodičnih vinarija koje stvaraju hrabra, uzbudljiva vina u skladu sa svetskim trendovima, dok su se pod kupole Beogradskog sajma vratili već poznati i tradicionalni učesnici Sajma BeoWine.
Sponzor Sajma BeoWine 2020 je kompanija Coca-Cola HBC i na sajmu je prisutna sa velikim brojem brendova, dok je njihova Voda Rosa biti zvanična voda ovogodišnje vinske smotre. Među ostalim brendovima, u okviru portfolija Coca-Cola HBC, publika će prepoznati Zlatnu rakiju, Bulldog džin, Jack Daniel’s, Aperol, kao i niz premijum žestokih pića od kojih će barmen svetske klase na licu mesta praviti izvanredne koktele, prateći mixology trendove.
Suorganizator manifestacije BeoWine je Privredno društvo „Srpsko vino“.
Tradicionalno, na sajmu su prvog dana dodeljene nagrade u okviru takmičenja Beowine Challenge Cup.